مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-30ورزشي

توضیح هیات فوتبال خوزستان درباره عدم استقبال از زهره کودایی


نایب رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان درباره عدم حضور در مراسم استقبال از زهره کودایی گلر تاریخ ساز فوتبال بانوان ایران در فرودگاه اهواز، توضیحاتی ارائه داد.

- ایسنا/خوزستان نایب رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان درباره عدم حضور در مراسم استقبال از زهره کودایی گلر تاریخ ساز فوتبال بانوان ایران در فرودگاه اهواز، توضیحاتی ارائه داد.

تیم ملی فوتبال بانوان در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا با کسب دو پیروزی مقابل بنگلادش و اردن برای اولین بار به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد که زهره کودایی دروازه بان تیم ملی در این دو مسابقه عملکرد درخشانی به نمایش گذاشت.

او در ضربات پنالتی در دیدار با اردن نیز دو پنالتی را مهار کرد و نقش تاثیرگذاری در صعود تیم ملی به مرحله نهایق جام ملت ها داشت .

اکنون نیز فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد، هنگام ورود کودایی در فرودگاه اهواز هیچ کدام از مسئولان ورزشی خوزستان، در فرودگاه برای استقبال از این ورزشکار حضور نداشتند که مینا بارانی نایب رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید: ما قصد شرکت در مراسم استقبال از زهره کودایی را داشتیم اما یکسری ناهماهنگی ها باعث شد که متوجه زمان ورود او به اهواز نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح هیات فوتبال خوزستان درباره عدم استقبال از زهره کودایی

توضیح هیات فوتبال خوزستان درباره عدم استقبال از زهره کودایی