مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 11:002021-09-30حوادث

تشکیل کمیته ای مشترک برای تامین ایمنی بازار اراک


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: ایمنی بازار اراک با تعامل و همکاری سه جانبه میراث فرهنگی، شهرداری و آتشنشانی در قالب تشکیل کمیته ایمنی بازار محقق می شود.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مصطفی مرزبان اظهار کرد: چند دستگاه اجرایی از جمله میراث فرهنگی، شهرداری و آتش نشانی برای تحقق ایمنی بازار تاریخی اراک نقش مهمی دارند که در صورت تعامل و هماهنگی این دستگاه ها ایمنی بازار برقرار می شود و پشتیبانی دستگاه قضایی و ضابطین قضایی نیز در این زمینه ضروری است.

وی ادامه داد: یکی از محتمل ترین خطرات در بازار اراک بروز آتش سوزی احتمالی است که باید به این مهم برای ایجاد فضای امن بیشتر توجه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: آسیب های انسانی به ویژه افزایش غیرمجاز الحاقات و اضافه بناهای صورت گرفته در بازار و همچنین بهره برداری غیر اصولی و مغایر با ضوابط ایمنی و ایجاد کاربری های نامناسب با ساختار فضایی و معماری بازار به ویژه در زمینه تبدیل بخش های عمده سراها و فضاهای مشاع به انباری خطر بالقوه ای است که بازار اراک را به ویژه از نظر آتش سوزی تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ای مشترک برای تامین ایمنی بازار اراک

تشکیل کمیته ای مشترک برای تامین ایمنی بازار اراک