مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-30سياسي

4 عضو شورای شهر برای انتخاب شهردار اراک بسته بودند


مردم باید بدانند برخی از اعضای شورای شهر اراک چهارتایی برای انتخاب شهردار بسته بودند، دوستان حداقل می گفتند ما هم می رفتیم و 11 نفره می بستیم.

- حسن قربانی شامگاه چهارشنبه در جلسه فوق العاده صحن علنی شورای شهر اراک که با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد، در واکنش به سخنان پیمان عین القضاتی، عضو شورای شهر اراک، اظهار کرد: صحبت های آقای عین القضاتی غیر از یک سخنرانی چیز دیگری نیست، و بنده برای صحبت هایم مدرک دارم.

وی ادامه داد: گفته می شود آقای حیدری متخصص در امور شهری است در حالی که وی کارشناسی ارشد علوم اجتماعی دارد، آقای حیدری چندین سال در شهر مهاجران حضور داشتند البته شهر مهاجران را شهردار نساخت بلکه پالایشگاه و نیروگاه و پتروشیمی ساختند.

این عضو شورای شهر اراک تصریح کرد: طبق اعلام وزارت کشور ورود افراد به کمیسیون ماده 100 و 77 باید همراه با تخصص و مدرک تحصیلی مرتبط باشد، حیدری را متخصص اعلام می کنند در حالی که فرد برای عضویت در ماده 77 باید دارای تخصص در رشته عمران و معماری باشد.

قربانی در خصوص موضوع تخلف آقای حیدری در خصوص پمپ بنزین، گفت: برای پمپ بنزین، عوارض روستایی پرداخت شده است در حالی که در حریم شهر قرار دارد، این پروانه در دادگاه بدوی و سپس تجدید نظر باید ابطال شود و تمامی این موارد دارای سند و مدرک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 عضو شورای شهر برای انتخاب شهردار اراک بسته بودند

4 عضو شورای شهر برای انتخاب شهردار اراک بسته بودند