مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-30حوادث

تجهیزات آتش نشانی کرمانشاه باید در شأن این کلانشهر باشد


استاندار کرمانشاه در مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی، گفت: امکانات و تجهیزات آتش نشانی باید متناسب با وضعیت موجود و در حد یک کلانشهر باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم تجلیل از آتش نشانان در استانداری کرمانشاه با حضور هوشنگ بازوند، استاندار برگزار شد.

رییس سازمان  آتش نشانی کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشانی اظهار داشت: در سازمان آتش نشانی280 نیرو فعال داریم که 250 نفر جزء نیروهای عملیاتی و مابقی ستادی هستند.

فرهاد فرهودی، نیاز به بکارگیری یک دستگاه خودروی نردبان 62 متری، احداث ایستگاه های جدید، اختصاص یک زمین جهت ایستگاه آموزش، خرید خودروهای سبک برای مناطق صعب العبور و خرید تجهیزات ایمنی که از طریق طرح های ملی پنج سال است اختصاص پیدا نکرده است، را به عنوان درخواست های این سازمان در حضور استاندار مطرح کرد.

وی خواسته دیگر سازمان را خطاب به شرکت های بیمه گزار ایمنی منازل مسکونی و اماکن تجاری عنوان کرد و افزود: پیش از صدور بیمه نامه های آتش سوزی و حوادث، نظریه کارشناسان سازمان آتش نشانی را در زمینه رعایت الزامات ایمنی در سطح بنا جویا و در صدور بیمه نامه ملاک قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آتش نشانی کرمانشاه باید در شأن این کلانشهر باشد

تجهیزات آتش نشانی کرمانشاه باید در شأن این کلانشهر باشد