مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-30اقتصادي

زمین های مازاد ادارات گلستان ظرف 2 هفته برای اجرای «جهش تولید مسکن» اعلام شود


زمین های مازاد دستگاه های اجرایی ظرف 2 هفته برای اجرای «جهش تولید مسکن» را اعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق شناس ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه زمین های مازاد دستگاه های اجرایی ظرف 2 هفته برای اجرای جهش تولید مسکن را اعلام شد، اظهار کرد: طی دو هفته آینده دستگاه های اجرایی و اداره کل منابع طبیعی زمین های مورد تایید ماده 9 را در حوزه شهری و روستایی شناسایی و برای تحقق قانون تولید مسکن به اداره کل راه و شهرسازی اعلام کنند.

* وزارت جهاد کشاورزی امکان فروش زمین های در اختیار را ندارد وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی امکان فروش زمین های در اختیار را ندارد مگر اینکه وزارت راه و شهرسازی تایید کند که زمین مورد نظر امکان ساخت مسکن را ندارد.

استاندار گلستان گفت: در طرح جهش تولید مسکن طی سه مرحله ابتدا احصا زمین انجام شده و پس از آن به سراغ دستگاه های خدمت رسان خواهیم رفت و در مرحله سوم ساخت مسکن صورت می گیرد.

* در حال حاضر ظرفیت ساخت 2 هزار و 355 واحد مسکونی در گلستان وجود دارد حق شناس خاطرنشان کرد: در گلستان در طول چهار سال باید یک هزار هکتار زمین برای ساخت حدود 120 هزار واحد مسکونی تخصیص یابد که در سال اول حدود 250 هزار هکتار برای 30 هزار واحد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های مازاد ادارات گلستان ظرف 2 هفته برای اجرای «جهش تولید مسکن» اعلام شود

زمین های مازاد ادارات گلستان ظرف 2 هفته برای اجرای «جهش تولید مسکن» اعلام شود