مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-30سياسي

اجازه بدهید شورای شهر مستقل تصمیم بگیرد


عضو شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه ما نمی خواهیم خاطره تلخ شورای پنجم تکرار شود، گفت: اجازه بدهید شورای شهر مستقل تصمیم بگیرد.

- پیمان عین القضاتی شامگاه چهارشنبه در جلسه فوق العاده صحن علنی شورای شهر اراک که با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد، اظهار کرد: اگر مجال باشد تمام فرآیند انتخاب شهردار را مطرح خواهیم کرد تا مردم اراک بدانند که چرا این شهر سالیانی است در عقب ماندگی دست و پا می زند، مردم اراک باید بدانند که با روش شیخوخیت و کدخدامنشی و القای نظرات خود نمی توان شهر را اداره کرد.

وی ادامه داد: امروز شیربچه هایی در شورا حضور پیدا کرده اند تا کوس رسوایی افرادی که پشت القاب و عناوین ایثارگری پنهان شده اند را به صدا درآورند، و به مردم بگویند در روند انتخاب شهردار چه دست های پشت پرده بوده است.

این عضو شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه بعد از جلساتی، بنا شد که اعضا در عین وحدت گزینه هایی را مورد بررسی قرار دهیم، گفت: رسماً به اعضا اعلام کردم که به دلیل دروغ های بسیار تقاضا دارم برای ایجاد و حفظ اعتماد گزینه های مدنظر را بیان کنند، قرآن را وسط گذاشتم و آقایان دست روی قرآن گذاشتند و قسم خوردند که مطابق با واقعیت صحبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه بدهید شورای شهر مستقل تصمیم بگیرد

اجازه بدهید شورای شهر مستقل تصمیم بگیرد