مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-30پزشكي

آغاز واکسیناسیون دانش آموزان در اردبیل/ تزریق 852 هزار دز واکسن در استان اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: کار واکسیناسیون گروه دانش آموزی در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: کار واکسیناسیون گروه دانش آموزی در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

شهرام حبیب زاده 8 مهرماه در جلسه ستاد کرونا در اردبیل اظهار کرد: شرایط مناسبی را در مهار بیماری کرونا در موج پنجم شاهد هستیم به گونه ای که مجموع بیماران کرونایی اعم از بستری بیمارستان ها و موقت به کمتر از 350 نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: در کنار فروکش کردن موج پنجم بیماری کرونا، سرعت واکسیناسیون نیز در استان اردبیل مطلوب است و در گروه های سنی مختلف از 60 سال به بالا گرفته تا گروه سنی بالای 12 سال کار واکسیناسیون با روند مناسب و به طور متوسط با پوشش 45 درصد در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به تزریق 852 هزار دز واکسن اشاره کرد و گفت: تأمین واکسن برای استان به صورت هفتگی و به میزان کافی انجام می شود و ما در مراکز واکسیناسیون با تجمع کمتر و حضور بدون صف مردم را شاهد هستیم تا کار واکسیناسیون برای گروه های سنی مختلف به راحتی انجام شود.

حبیب زاده افزود: ما توان تزریق 30 هزار دز واکسن روزانه را داریم و همین روند را با سرعت در گروه سنی 12 تا 18 سال انجام می دهیم تا دانش آموزان خود را برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون دانش آموزان در اردبیل/ تزریق 852 هزار دز واکسن در استان اردبیل

آغاز واکسیناسیون دانش آموزان در اردبیل/ تزریق 852 هزار دز واکسن در استان اردبیل