مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-30سياسي

مردم دوستی جایگاه علامه حسن زاده را متمایز کرده است


یکی شاگردان علامه حسن زاده آملی، مردم دوستی و ومردمی بودن علامه حسن زاده آملی را از خصوصیات بارزآن مرحوم والامقام ومتمایزشدن جایگاه او درزمان حیات وپس ازحیات آن دانست.

- ، حجت الاسلام سید یداله یزدان پناه ظهر پنجشنبه در آیین بزرگداشت رحت علامه حسن زاده آملی که از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در مسجدامام رضا (ع) این شهر برگزار شد، بهره گیری از علم و عمل را از ویژگی های برجسته علامه حسن زاده ذکر کرد.

وی افزود: برپایی این مجالس ترحیم و بزرگداشت علامه حسن زاده نوعی قدرشناسی و شناخت بیشتر از جایگاه و مقام و منزلت آن عالم وارسته است، و بهره گیری از ظرفیت های وجودی حضرت علامه هم در مقام علم ومعرفت، توحید و ولایت مداری لازم است زیرا به عنوان بزرگترین سرمایه های وجودی آن عالم جلیل القدر باید به عنوان سرمشق والگو مورد توجه قرار بگیرد.

شاگرد علامه حسن زاده آملی ادامه داد، علامه حسن زاده به واقع دلبسته توحید و ولایت بود و این موقعیت ممتاز او را به جایی رساند که تمام وجودش را توحید ولایی کرد و او را این گونه نزد همه مردم خاص وبرجسته کرد.

حجت الاسلام یزدان پناه افزود: ایشان معتقد بود، که خدمت به خلق نوعی عبادت است و عمل صالح را با هیچ کاری آمیخته نمی کرد و به خاطر خدا حتی دست کودک را می بوسید، و این دلسوزی باعث می شد با مردم ساعت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دوستی جایگاه علامه حسن زاده را متمایز کرده است

مردم دوستی جایگاه علامه حسن زاده را متمایز کرده است