مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-30سياسي

عمده مشکلات اصفهان ناشی از اجرایی نشدن بهشت آباد است


رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان گفت: خشک شدن زاینده رود، فرونشست زمین وسایر مشکلات اصفهان ناشی از خیانت اجرایی نشدن بهشت آباد است که تحقیق و تکمیل اسناد آن در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس مقتدایی پیش از ظهر پنج شنبه با بیان اینکه مسئله بحرانی فرونشست زمین در سطح کارشناسی و دغدغه مندی مسئولان مطرح شد، اظهار داشت: در اصفهان موضوع آب و زاینده رود به عنوان محور مطالبات مردم از سوی نمایندگان بارها تذکر داده شده اما واقعیت این است که در قد و قواره زاینده رود کار شایسته ای صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: هر شخصی با نگاه به این بستر ماتم زده زاینده رود می تواند تشخیص دهد که اقدامات صورت گرفته کفاف زاینده رود را نداده و مردم هم به کمتر از جریان آب قانع نیستند.

ایراد در مقدمات و اجرای قانون رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: اگر قانون توزیع عادلانه آب و مصوبات نه ماده ای آب اجرا و عملیاتی می شد ما وضعیت امروز را نداشتیم، بنابراین در مقدمات اولیه مشکل وجود داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بخشی از بی قانونی سبب خشکی زاینده رود شده که البته مقررات و قوانین موجود هم اجرا نشده و بخشی از ارگان ها و نهادهای اجرایی هم به مرور لاغر و ضعیفش شدند که نمونه آن محیط زیست کشور است که دستور رییس جمهور را برای تال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده مشکلات اصفهان ناشی از اجرایی نشدن بهشت آباد است

عمده مشکلات اصفهان ناشی از اجرایی نشدن بهشت آباد است