مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:202021-09-30سياسي

آب به یزد نرسد، قابلیت ماندگاری نخواهد داشت


حمایت از سوی دولت اشاره و خاطرنشان کرد:تاکنون 70 کیلومتر خط دوم انتقال آب از سد خرسان به استان اجرایی شده و پس از دو سال وقفه به دلیل نبود اعتبارات، - ایسنا/یزد حمایت از سوی دولت اشاره و خاطرنشان کرد:تاکنون 70 کیلومتر خط دوم انتقال آب از سد خرسان به استان اجرایی شده و پس از دو سال وقفه به دلیل نبود اعتبارات، امسال با همکاری نمایندگان مجلس بودجه ای برای این طرح در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اجرای خطوط انتقال آب به یزد برای رفع مهمترین دغدغه استان، تاکید کرد: اگر این طرح ها تا چند سال دیگر اجرایی نشود، بخشی از جمعیت یزد باید برای ادامه زندگی مهاجرت کنند.

محمد صالح جوکار در مراسم تودیع و معارفه استاندار یزد که صبح امروز پنجشنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: استان یزد از قدیم با همت و تلاش مردم خداجو و متوکل به خدای خود، این تمدن و فرهنگ را برپا کرده و از کیلومترها دورتر آب را به این شهر آوردنه و آن را بنا نهاده است.

وی افزود: استان یزد در چهار راه مواصلاتی جاده ای و ریلی کشور قرار گرفته و با پنج استان همجواری دارد و همین ظرفیت های فراوانی را در حوزه های صنعتی و معدنی به یزد داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب به یزد نرسد، قابلیت ماندگاری نخواهد داشت

آب به یزد نرسد، قابلیت ماندگاری نخواهد داشت