مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-30سياسي

شب شعر دفاع مقدس با تجلیل از کارگران ایثارگر به چله رسید


آیین ادبی شب شعر چله با شعرخوانی شعرای برجسته ملی و استانی و همچنین تجلیل از خانواده شهداء و رزمندگان جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران این استان در آرامگاه لسان الغیب برگزار شد.

- ایسنا/فارس آیین ادبی شب شعر چله با شعرخوانی شعرای برجسته ملی و استانی و همچنین تجلیل از خانواده شهداء و رزمندگان جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران این استان در آرامگاه لسان الغیب برگزار شد.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس در آیین شب شعر چله گفت: شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران 8 ساله دفاع مقدس فرهنگ ایثارگری را برای ما به یادگار گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، مصطفی هاشمی با تاکید بر ضرورت برجسته شدن روحیه ایثارگری در جامعه کار،تلاش و تولید، افزود: اکنون عرصه سازندگی و جنگ اقتصادی است و خانواده شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس ظرفیت هایی برای انتقال روحیه ایثارگری به عرصه اقتصادی کنونی هستند.

او با بیان اینکه امروز زمانه عمل و نه حرف است، اظهار کرد: در حال حاضر عرصه تولید و کار به روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی نیاز دارد نه شعار.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس تاکید کرد: عرصه سازندگی اکنون نیازمند عمل گرایی است تا این سرزمین را به پاسداری از خون شهدا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر دفاع مقدس با تجلیل از کارگران ایثارگر به چله رسید

شب شعر دفاع مقدس با تجلیل از کارگران ایثارگر به چله رسید