مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-30ورزشي

قانون ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تقویت می شود


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ترویج دائمی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: قانون ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تقویت می شود.

- ایسنا/مازندران عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ترویج دائمی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: قانون ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تقویت می شود.

دکتر علی کریمی فیروزجایی در جمع مجاهدان عشایری دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در برابر هجمه فرهنگی غرب و خطرات ناشی از آن بیمه می کند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور دفاع مقدس را گنجینه تمام نشدنی از فضایل و ارزشهای معنوی انقلاب دانست وافزود: در دفاع مقدس اوج ایمان و معنویت ملت انقلابی ایران نمایان شد و برکات آن به بار نشست.

نماینده مردم بابل با اشاره به اخلاص و ایمان زائد الوصف رزمندگان سلحشور ایران در دوران جنگ تحمیلی افزود: کشور امروز بیش از هر زمانی به فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های برآمده آن نیاز دارد.

کریمی فیروزجایی با اشاره به تداوم دشمنی های استکبار علیه کشورمان یادآور شد: آموزه های وحیانی اسلام حکم می کند که هیچگاه از کید و مکر دشمنان غافل نشویم و این مهم نیازمند افزایش بصیرت و آمادگی های رزمی ودفاعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تقویت می شود

قانون ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تقویت می شود