مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-30پزشكي

برگزاری دومین جشنواره طب ایرانی، 19 آبان ماه/مهلت ثبت نام تا 15 مهر


عضو هیات مدیره انجمن علمی طب سنتی ایران، جشنواره طب ایرانی را نقشه راهی پیش روی علاقه مندان و فرصتی برای ایجاد تعامل منطقی و علمی میان دو مکتب طب ایرانی و طب رایج دانست.

- عضو هیات مدیره انجمن علمی طب سنتی ایران، جشنواره طب ایرانی را نقشه راهی پیش روی علاقه مندان و فرصتی برای ایجاد تعامل منطقی و علمی میان دو مکتب طب ایرانی و طب رایج دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر زهره مرتجی ، پزشک و متخصص طب ایرانی، عضو هیات مدیره انجمن علمی طب سنتی ایران و کارشناس دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه جشنواره طب ایرانی یک فرصت بسیار خوب برای معرفی اقداماتی است که در حیطه طب ایرانی صورت گرفته است، گفت: ما در این رویداد نشان می دهیم که متخصصان مکتب طب ایرانی در زمینه آموزش، پژوهش و درمان چه دستاوردهای قابل عرضه ای به سیستم بهداشتی و درمانی دارند و در طول سال ها فعالیت در حیطه طب ایرانی تاکنون چه مسیری طی شده است.

عضو هیات مدیره انجمن علمی طب سنتی ایران با بیان این که در این رویداد یک افق و نقشه راه پیش چشم همه علاقه مندان به این مکتب طبی ترسیم می شود، جشنواره طب ایرانی را فرصتی مغتنم برای تعامل با عموم مردم و متخصصین برشمرد و گفت: با توجه به فضای تنگ نظرانه ای که در جامعه نسبت به طب ایرانی وجود دارد؛ این رویداد می تواند به ایجاد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره طب ایرانی، 19 آبان ماه/مهلت ثبت نام تا 15 مهر

برگزاری دومین جشنواره طب ایرانی، 19 آبان ماه/مهلت ثبت نام تا 15 مهر