مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-30بين الملل

ترور رهبر مسلمانان روهینجا در کمپ پناهندگان بنگلادش


به گفته سخنگوی سازمان ملل و یک مقام پلیس محلی بنگلادش، پس از ماه ها خشونت روز افزون در بزرگترین کمپ پناهجویان دنیا، افرادی مسلح یکی از رهبران برجسته مسلمانان روهینجا را در کمپی در جنوب بنگلادش ترور کردند.

- به گفته سخنگوی سازمان ملل و یک مقام پلیس محلی بنگلادش، پس از ماه ها خشونت روز افزون در بزرگترین کمپ پناهجویان دنیا، افرادی مسلح یکی از رهبران برجسته مسلمانان روهینجا را در کمپی در جنوب بنگلادش ترور کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، محب الله 48 ساله رهبری یکی از بزرگترین گروه هایی را بر عهده داشت که پس از سرکوب نظامی اوت 2017 میانمار تشکیل شد.

حبیب الله، که به کاخ سفید و شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد نیز دعوت شده بود، از شناخته شده ترین حامیان مسلمانان روهینجا بود، اقلیتی مسلمان که نسل هاست تحت آزار و شکنجه است.

معاون سرپرست پلیس بازار کاکس ، شهری در بنگلادش، در تماسی تلفنی با رویترز اعلام کرد که محب الله به ضرب گلوله به قتل رسیده است، اما جزییات بیشتری از این موضوع بیان نکرد.

سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان گفت: ما عمیقا از قتل محب الله اندوهگین و به صورت مداوم با مقامات انتظامی کمپ ها که مسئول حفظ امنیت و آرامش هستند، در تماس هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور رهبر مسلمانان روهینجا در کمپ پناهندگان بنگلادش

ترور رهبر مسلمانان روهینجا در کمپ پناهندگان بنگلادش