مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-30حوادث

ایمنی بازار تاریخی اراک با تعامل سه جانبه دستگاه های اجرایی


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از تعامل و همکاری سه جانبه با شهرداری و آتش نشانی برای ایمنی بازار اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مصطفی مرزبان در دیدار با رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک اظهار کرد: برای تحقق ایمنی بازار تاریخی اراک چند دستگاه اجرایی از جمله میراث فرهنگی، شهرداری و آتشنشانی نقش مهم  دارند و در صورت تعامل و هماهنگی این دستگاه ها ایمنی بازار برقرار می شود؛ البته پشتیبانی دستگاه  قضایی و ضابطین قضایی نیز در این زمینه ضروری خواهد بود.

وی یکی از محتمل ترین خطرات که بازار اراک را تهدید می کند آتش سوزی دانست و در خصوص ایمنی بنای بازار افزود: آسیب های انسانی به ویژه الحاقات و اضافه بناهای صورت گرفته در بازار و همچنین بهره برداری غیر اصولی و مغایر با ضوابط ایمنی و ایجاد کاربری های نامناسب با ساختار فضایی و معماری بازار به ویژه در زمینه تبدیل بخش های عمده سراها و فضاهای مشاع به انباری خطر بالقوه ای است که بازار اراک را به ویژه از نظر  آتش سوزی تهدید می کند.

 مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی ادامه داد: در این جلسه کمیته ای مشترک برای تامین ایمنی بازار تشکیل شد که استفاده های غیر اصولی از بازار، تبدیل کردن انبارهای غیر اصولی و دخل و تصرفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی بازار تاریخی اراک با تعامل سه جانبه دستگاه های اجرایی

ایمنی بازار تاریخی اراک با تعامل سه جانبه دستگاه های اجرایی