مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 05:552021-09-30سياسي

برنامه های هفته ملی کودک کانون پرورش فکری گیلان تشریح شد


سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با تشریح برنامه های این نهاد برای هفته ملی کودک، گفت: این برنامه ها با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» برگزار می شود.

- رشت- سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با تشریح برنامه های این نهاد برای هفته ملی کودک، گفت: این برنامه ها با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میرعظیمی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ویژه برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک از 16 تا 22 مهر ماه برگزارمی شود، گفت: انتخاب شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی نیز گامی برای ایجاد وحدت رویه در پیش بینی و اجرای ویژه برنامه های حضوری و مجازی این ایام است.

وی جلب نظر جامعه به اهمیت دوران کودکی، ویژگی و خواسته های کودکان را از اهداف این ویژه نامه ها دانست و افزود: ارتقای سطح دانش و آگاهی فعالان حوزه کودک، هم گرایی و هم افزایی دستگاه های متولی این عرصه و معرفی کانون به جامعه از اولویت ها به شمار می رود.

میرعظیمی با اشاره به روزشمار هفته ملی کودک، گفت: کودک، صلح، بازی و نشاط ، کودک، باورهای دینی و معنویت ، کودک، خانواده، آموزش و مهارت های زندگی ، کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه ، کودک، کتاب، هنر و ادبیات ، کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی و کودک، رسانه و فناوری های نوین عناوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته ملی کودک کانون پرورش فکری گیلان تشریح شد

برنامه های هفته ملی کودک کانون پرورش فکری گیلان تشریح شد