مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 20:352021-09-29بين الملل

کارمند وزارت فرهنگ عراق به دلیل حضور در نشست صهیونیستی اربیل برکنار شد


کارمند زن وزارت فرهنگ عراق که در نشست صهیونیستی اربیل حضور یافته و بیانیه پایانی آن در دعوت به عادی سازی روابط با تل آویو را قرائت کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسن ناظم وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق  روز چهارشنبه تصمیم گرفت سحر کریم الطایی کارمند زن این وزارتخانه را پس از صدور حکم جلب وی به دلیل شرکت در نشست سازش که جمعه گذشته در اربیل برگزار شد، برکنار کند.

به نوشته موازین نیوز ، وزارتخانه فرهنگ عراق شنبه گذشته اعلام کرد که الطایی پس از شرکت در کنفرانسی با عنوان عادی سازی با اسراییل برای تحقیقات فراخوانده شده است.

 این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد که یک کمیته تحقیقاتی در مورد مشارکت سحر کریم الطایی ، کارمند اداره کل آثار باستانی و میراث با عنوان (محقق ارشد درجه پنج ) در کنفرانسی برای عادی سازی با اسراییل که در شهر اربیل برگزار شد، تشکیل داده است.

ناظم گفت: ما از رفتار کارمندی که توسط رسانه های بین المللی و محلی به عنوان مدیر کل در وزارتخانه  معرفی شده است و این برخلاف واقعیت است، اطلاع نداشتیم.

وزارت فرهنگ عراق گفت:  ما مخالف عادی سازی روابط با اسراییل هستیم و کارمند این وزارتخانه  مطابق قانون و دستور العمل های موجود برای تحقیقات ارجاع داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمند وزارت فرهنگ عراق به دلیل حضور در نشست صهیونیستی اربیل برکنار شد

کارمند وزارت فرهنگ عراق به دلیل حضور در نشست صهیونیستی اربیل برکنار شد