مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 20:052021-09-29سياسي

گروه های جهادی ترجمان واقعی ما می توانیم هستند


رییس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه گروه های جهادی ترجمان واقعی ما می توانیم هستند، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی و جنگ نرم بدون شک جریان جهادی، - ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه گروه های جهادی ترجمان واقعی "ما می توانیم" هستند، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی و جنگ نرم بدون شک جریان جهادی، مولفه قدرت است.

اسماعیل قزل سفلی عصر چهارشنبه 7 مهرماه در نشست صمیمی فعالان گروه های جهادی با تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) با اشاره به حضور تعدادی از جهادگران در این جلسه گفت: جمع امروز بخش کوچکی از اقیانوس عظیم جهادگران است.

او افزود: جهادگران کم صحبت و بیشتر عمل می کنند؛ جهادگران آتش به اختیار هستند اما با برنامه و هدفمند پیش می روند؛ از کسی اجازه نمی گیرند اما بی ضابطه نیز وارد نمی شوند بلکه هر جا نیاز انقلاب اسلامی است حضور دارند.

برای نمونه در سیل لرستان، خوزستان، کرمانشاه و شیراز جلوتر از مسئولان به خدمت رسانی مشغول بودند.

مسئول بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه جهادگران کارهای بر زمین مانده را بلند می کنند و این ویژگی بارز آنهاست، افزود: گروه های جهادی نگران و دغدغه مند برای انقلاب و برخوردار از نظم و سازماندهی هستند، این گروه ها نظم و انسجام دارند که اگر غیر از این باشد در کارها نمی توانند پیش برون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی ترجمان واقعی ما می توانیم هستند

گروه های جهادی ترجمان واقعی ما می توانیم هستند