مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 19:402021-09-29سياسي

در جلسه انتخاب شهردار اراک چه گذشت؟


امروز در جلسه شورای شهر اراک علیرضا کریمی با 8 رای به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد، اما قبل از این انتخاب، حرف های بسیاری گفته و شنیده شد.

- ایسنا/مرکزی امروز در جلسه شورای شهر اراک علیرضا کریمی با 8 رای به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد، اما قبل از این انتخاب، حرف های بسیاری گفته و شنیده شد.

پیمان عین القضاتی عضو شورای شهر اراک شامگاه امروز، چهارشنبه هفتم مهرماه، در جلسه فوق العاده صحن علنی شورای شهر اراک که با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد، با اشاره به اینکه اگر مجال باشد تمام فرآیند انتخاب شهردار را مطرح خواهیم کرد تا بدانید که چرا اراک سالیانی است در عقب ماندگی دست و پا می زند، اظهار کرد: مردم اراک باید بدانند که با روش شیخوخیت و کدخدامنشی و القای نظرات خود نمی توان شهر را اداره کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز شیربچه هایی در شورا حضور پیدا کرده اند تا کوس رسوایی افرادی که پشت القاب و عناوین ایثارگری پنهان شده اند را به صدا درآورند، گفت: بعد از جلساتی، بنا شد که اعضا در عین وحدت گزینه هایی را مورد بررسی قرار دهیم.

عین القضاتی تصریح کرد: رسما به اعضا اعلام کردم که به دلیل دروغ های بسیار تقاضا دارم برای ایجاد و حفظ اعتماد گزینه های مدنظر را بیان کنند، قرآن را وسط گذاشتم و آقایان دست روی قرآن گذاشتند و قسم خور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه انتخاب شهردار اراک چه گذشت؟

در جلسه انتخاب شهردار اراک چه گذشت؟