مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 19:252021-09-29بين الملل

نوزاد عجول، در آمبولانس اورژانس یزد بدنیا آمد


کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی یزد در حال انتقال یک مادر باردار به بیمارستان بودند که نوزاد در خودروی اورژانس به دنیا آمد.

- احمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد اظهار داشت: به دنبال اعلام یک مورد اورژانس زنان به مرکز پیام اورژانس 115 استان یزد، بلافاصله پرسنل پایگاه مرکزی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه در محل انجام و روند اعزام شروع شد، تصریح کرد: در مسیر انتقال مادر باردار به بیمارستان و به جهت مشاهده شواهد قریب الوقوع زایمان آمبولانس در یک مکان مناسب توقف می کند.

دهقان با بیان اینکه با اقدامات حمایتی و پیش بیمارستانی نوزاد در کابین آمبولانس اورژانس 115 متولد شد ادامه داد: ساعت 16:21 چهارشنبه هفتم مهرماه 1400، نوزاد عجول توسط کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان یزد به دنیا آمد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان اورژانس سیدمهدی یزدانی و قاسم آخوندزادگان در این ماموریت حضور داشتند افزود: مادر و نوزاد با حال عمومی خوب جهت طی مراحل درمان به بلوک زایمان بیمارستان افشار یزد منتقل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هفتم تیرماه سال جاری نیز مورد مشابه این ماموریت در شهرستان مهریز از سوی سازمان اورژانس انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزاد عجول، در آمبولانس اورژانس یزد بدنیا آمد

نوزاد عجول، در آمبولانس اورژانس یزد بدنیا آمد