مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 17:552021-09-29سياسي

گفتمان دینی و اخلاقی علامه حسن زاده در جامعه ترویج شود


مدیر بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرابا بیان اینکه گفتمان عرفانی و اخلاقی علامه حسن زاده ترویج یابد، گفت: حضرات آیات حسن زاده آملی و جوادی آملی 75 سال در مسیر اهل بیت (ع) تلاش کردند.

- ، حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشتی که از سوی آیت الله جوادی آملی برای مرحوم علامه حسن زاده آملی در حسینیه هدایت آمل برگزار شد، گفت: در وصف و توصیف علامه و عالم وارسته جهان اسلام انصافاً زبان قاصر است زیرا علامه حسن زاده آملی در زندگی شخصی در بین مردم روشن وشفاف وبسیار ساده زیست بودند.

وی با بیان اینکه از نخستین ومهم ترین ویژگی های عالمان دینی شفافیت و اخلاق مدار بودن درکنار مباحث عرفانی و دینی هست، افزود: یکی از بارزترین ویژگی حضرت علامه حسن زاده بیان سخن با همه ذوق وشوق برای مخاطبانش بود و این بود سبک زندگی او کاملاً حقیقی بود و به نوعی درسرای دیگری زیست می کرد.

حجت الاسلام جوادی آملی ادامه داد، علامه حسن زاده به واقع عارف و حکیم بود و تردیدی درحکمت وعرفان ایشان نبود، وقتی از قرآن سخن می گفت در اوج وعرش بود واین شخصیت شفاف و روشن بود.

مدیر بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا در ادامه به خدمات علمی و اخلاقی و دینی علامه حسن زاده آملی وآیت الله جوادی آملی که هردو از شهرستان آمل به عنوان سرمایه های دینی درسطح کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان دینی و اخلاقی علامه حسن زاده در جامعه ترویج شود

گفتمان دینی و اخلاقی علامه حسن زاده در جامعه ترویج شود