مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 17:502021-09-29سياسي

منجر شدن یک چهارم ازدواج ها به طلاق در شهرستان بناب یک فاجعه است


منجر شدن یک چهارم ازدواج ها به طلاق در شهرستان بناب یک فاجعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در نشست ساماندهی امور جوانان بناب با بیان اینکه منجر شدن یک چهارم ازدواج ها به طلاق در شهرستان بناب یک فاجعه است؛ اظهار داشت: قطعاً روش ها و سیاست های اتخاذ شده فعلی پاسخگوی کاهش طلاق نبوده و برای کاهش آن تشکیل قرارگاه فرهنگی با حضور کارشناسان امر و دانشگاهیان ضروری است و باید در کنار دلایل ازدواج های منجر به طلاق اولویت بندی موارد منجر به طلاق نیز توسط کارشناسان امر استخراج شود.

وی با بیان اینکه با شعار و تشکیل جلسات صوری نمی توان برای کاهش طلاق قدم برداشت؛ افزود: شورا و شهرداری که هنوز در پرداخت مطالبات پرسنل خود مانده است، نمی تواند در راستای کاهش طلاق قدم بردارد.

فرماندار بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تحقیق و بررسی علل و عوامل افزایش طلاق در شهرستان توسط کارشناس دانشگاه بناب از متولیان امر خواست با تشکیل قرارگاه فرهنگی روی موارد احصاء شده برنامه ریزی کنند.

  ثبت 147 مورد طلاق در 6 ماهه گذشته سال در شهرستان بناب رییس اداره ثبت احوال شهرستان بناب گفت: در جریان سال 1399 یک هزار و 268 مورد ازدواج در شهرستان بناب صورت گرفته که 616 مورد آن در شهر و 572 مورد نیز در سطح روستاها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منجر شدن یک چهارم ازدواج ها به طلاق در شهرستان بناب یک فاجعه است

منجر شدن یک چهارم ازدواج ها به طلاق در شهرستان بناب یک فاجعه است