مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 17:452021-09-29حوادث

ضرورت ایجاد ایستگاه دائمی مدیریت بحران در دو فرودگاه گلستان


از 13 اقلیم، 8 اقلیم در گلستان وجود دارد که این مسئله در کنار فرصت ها، تهدیداتی در بحث حوادث برای استان دارد؛ به همین دلیل نیازمند ایستگاه دائمی مدیریت بحران در فرودگاه های گرگان و کلاله هستیم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: از 13 اقلیم، 8 اقلیم در گلستان وجود دارد که این مسئله در کنار فرصت ها، تهدیداتی در بحث حوادث برای استان دارد؛ به همین دلیل نیازمند ایستگاه دائمی مدیریت بحران در فرودگاه های گرگان و کلاله هستیم.

هادی حق شناس عصر امروز (چهارشنبه هفتم مهرماه) در نشست با آتش نشانان استان به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، اظهار کرد: امکانات در کنار عشق آتش نشانان نقش تأثیرگذاری در تسریع در اطفا حریق دارد.

وی بیان کرد: بی تردید انگیزه و عشق و ایثار آتش نشانان در خدمت رسانی آنان موثری است اما امکانات نقش تأثیرگذاری در اطفا حریق آن هم در ساعات اولیه آتش سوزی دارد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تقریباً هر 2 ماه یکبار شاهد بحران و حادثه ای طبیعی در استان هستیم و گلستان بعد از فارس بیشتر تعداد آتش سوزی را در طول سال دارد.

وی گفت: پارک ملی گلستان با وسعت 90 هزار هکتار یکی از ذخایر زیست کره محسوب می شود و تلاش کردیم زمینه تجهیز 15 روستای اطراف این پارک را به مراکز آتش نشانی فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد ایستگاه دائمی مدیریت بحران در دو فرودگاه گلستان

ضرورت ایجاد ایستگاه دائمی مدیریت بحران در دو فرودگاه گلستان