مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 17:002021-09-29حوادث

خروج جسد یک مقنی پس از 10 روز در پاکدشت از چاه


تمام امکانات آتش نشانی، عوامل امدادی و تیم سه نفره تخصصی اعزامی از تهران برای یافتن جسد این فرد به کار گرفته شده و سرانجام پس از 10 روز کار مستمر، - پیکر این فرد کشف و از عمق چاه خارج شد که به منظور سیر مراحل قانونی به نیروی انتظامی و پزشکی قانونی ارجاع داده شد.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف آباد پاکدشت گفت: پس از10 روز تلاش بی وقفه عوامل آتش نشانی، پیکر مقنی مدفون در عمق چاه حفر شده در یکی از مناطق روستایی از عمق چاه خارج شد.

سیدحامد نقوی به ایرنا گفت: عوامل آتش نشانی شریف آباد روز جمعه 26 شهریور با اطلاع از وقوع حادثه ریزش یک حلقه چاه در حال حفاری در حاشیه یک استخر دومنظوره کشاورزی، بلافاصله به محل اعزام شدند و با برپایی کارگاه، تلاش کردند تا فرد محبوس در این چاه را خارج کنند.

وی افزود: عمق زیاد و نفوذ آب استخر به داخل این چاه موجب شد تا نیروهای آتش نشانی نتوانند به جسد متوفی دسترسی پیدا کنند و با وجود یاری گرفتن از نیروهای آتش نشانی پاکدشت و یک تیم تخصصی از تهران، کار یافتن پیکر این فرد به نتیجه مطلوب منجر نشد.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف آباد پاکدشت گفت: عوامل امدادی و آتش نشانی با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی، اطراف این چاه را به طور کامل آوار برداری کرده و با استفاده از لوله های فشارقوی آب و فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج جسد یک مقنی پس از 10 روز در پاکدشت از چاه

خروج جسد یک مقنی پس از 10 روز در پاکدشت از چاه