مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 16:452021-09-29سياسي

برگزاری مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی در قم و آمل


روزهای پنجشنبه و جمعه مراسم بزرگداشت علامه فقید، حسن زاده آملی در قم و آمل برگزار می شود.

- دکتر محسن آسوری منتسب به بیت علامه حسن زاده آملی به خبرنگار مهر گفت: از سوی خانواده مرحوم علامه حسن زاده آملی پنجشنبه شب هشتم مهرماه، مجلس بزرگداشتی پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام زمان (عج) حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در شهر مقدسه قم برگزار می شود.

آسوری گفت: روز پنجشنبه همچنین از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل از ساعت 9 تا 11 صبح در مسجد امام رضا (ع) این شهر مراسم بزرگداشتی برای علامه حسن زاده آملی پدر معنوی این شهر برگزار می شود.

وی افزود: مراسم هفتم نیز روز جمعه ساعت 10 صبح از سوی خانواده مرحوم در زادگاهش روستای ایرا از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علامه حسن زاده آملی وصیت کرده بود پیکرش در زادگاهش روستای ایرا به خاک سپرده شود.

به درخواست خانواده مرحوم علامه حسن زاده، پیکر آن عالم وارسته پس از تشییع در روز دوشنبه پنجم مهر در شهرستان آمل در زادگاهش به خاک سپرده شد.

آیت الله حسن حسن زاده آملی ملقب به علامه حسن زاده فیلسوف متأله، فقیه، عارف، منجم و مدرس دروس حوزوی شنبه شب در زادگاهش شهر آمل در سن 93 سالگی و پس از یک دوره سخت بیماری قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی در قم و آمل

برگزاری مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی در قم و آمل