مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 16:352021-09-29حوادث

لزوم حمایت قانون گذاران خراسان شمالی از آتش نشانی


آتش نشانی بجنورد برای ارتقا تجهیزات و امکانات آتش نشانی نیازمند حمایت قانون گذاران است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: آتش نشانی بجنورد برای ارتقا تجهیزات و امکانات آتش نشانی نیازمند حمایت قانون گذاران است.

مجید گریوانی، هفتم مهرماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز آتش نشان که در محل آتش نشانی بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال جاری هزار و 16 مورد عملیات از سوی آتش نشانی بجنورد انجام شده است، اضافه کرد: از این تعداد 407 مورد مربوط به آتش سوزی و 609 مورد مربوط به حوادث بود.

وی با بیان اینکه از 407 مورد، 79 مورد مربوط به آتش سوزی فضای سبز و پارک های جنگلی بوده است، اظهار کرد: 69 مورد آتش سوزی منازل و 42 مورد آتش سوزی علف های هرز اتفاق افتاده است.

گریوانی با اشاره به اینکه از 609 مورد، 184 مورد مربوط به مزاحمت حیوانات بوده است، تأکید کرد: آتش نشانی به 172 مورد حوادث مربوط به آسانسورها و 123 مورد حبس شدگی خدمات ارائه داده است.

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد با بیان اینکه در حال حاضر 121 نفر استخدام آتش نشانی بجنورد هستند، اضافه کرد: تمام نیروها آقا هستند و در ابلاغیه جدید نیز اجازه استخدام نیروی خانم را نداشتیم و این در حالی است که در برخی از عملیات ها حضور خانم های آتش نشانی لازم است اما باید زیرساخت های مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت قانون گذاران خراسان شمالی از آتش نشانی

لزوم حمایت قانون گذاران خراسان شمالی از آتش نشانی