مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 14:302021-09-29فرهنگي

«زالاوا» بهترین فیلم جشنواره آمریکایی Next Wave


زالاوا نخستین فیلم ارسلان امیری به عنوان کارگردان است که در سی و ششمین دوره هفته بین المللی منتقدان فیلم ونیز، جایزه بزرگ بهترین فیلم و همچنین از فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) جایزه بهترین فیلم از نگاه هیئت داوران را دریافت کرد.

- زالاوا نخستین فیلم ارسلان امیری به عنوان کارگردان است که در سی و ششمین دوره هفته بین المللی منتقدان فیلم ونیز، جایزه بزرگ بهترین فیلم و همچنین از فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) جایزه بهترین فیلم از نگاه هیئت داوران را دریافت کرد.

فیلم سینمایی زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، برنده جایزه بهترین فیلم در بخش رقابتی Next Wave در هجدهمین دوره جشنواره فانتاستیک فست آمریکا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی ایرنا، هجدهمین دوره جشنواره فانتاستیک فست آمریکا که بزرگترین جشنواره ژانر ایالات متحده است، هر ساله فیلم هایی در ژانرهای وحشت، فانتزی، علمی- تخیلی و اکشن از سراسر جهان، با هدف تجلیل از فیلم های ژانر با داستان هایی نو و چالش برانگیز، انتخاب و به دوستداران سینمای ژانر معرفی می کند.

زالاوا به تهیه کنندگی سمیرا و روح الله برادری، همراه با هشت فیلم منتخب با ژانرهای متنوع از آمریکا، انگلستان، اندونزی، سوئد، آفریقای جنوبی، سنگال، پرتقال و بلژیک از تاریخ 23 تا 30 سپتامبر (1-8 شهریور) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زالاوا» بهترین فیلم جشنواره آمریکایی Next Wave

«زالاوا» بهترین فیلم جشنواره آمریکایی Next Wave