مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:302021-09-29سياسي

ایفای نقش زینبی، تکلیفی امروز مسلمانان است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد: تکلیفی که بر عهده تمامی مردم مسلمان و نظام جمهوری اسلامی وجود دارد اما اکنون مورد غفلت واقع شده و عدم عمل به آن باعث ایجاد برخی مشکلات شده، - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی: ایفای نقش زینبی، تکلیفی امروز مسلمانان است ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد: تکلیفی که بر عهده تمامی مردم مسلمان و نظام جمهوری اسلامی وجود دارد اما اکنون مورد غفلت واقع شده و عدم عمل به آن باعث ایجاد برخی مشکلات شده، ایفای نقش زینبی است.

اگر امروز بحث زینبی را ایفا نکنیم و تبلیغ آرمان و اهداف شهدا را به خانواده و اطرافیان انتقال ندهیم، نتوانستیم اهداف این شهدا را ماندگار کنیم .

سردار اصغر عباسقلی زاده روز چهارشنبه، 7 مهرماه در نشست تخصصی نقش زنان در دفاع مقدس که در محل سالن جمهوری استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اولین بحثی که در راستای تبیین نقش زنان در دفاع مقدس مطرح می شود، ماهیت انقلاب است.

با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی می توان دید که این انقلاب به خاطر پیاده سازی احکام خداوند متعال در حکومت اسلامی و با تاثی به حضرت اباعبدالله (ع) اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایفای نقش زینبی، تکلیفی امروز مسلمانان است

ایفای نقش زینبی، تکلیفی امروز مسلمانان است