مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:302021-09-29سياسي

امروز فریاد رسای انقلاب اسلامی در سراسر عالم بلند است


مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امروز انقلاب اسلامی در یمن، سوریه، بحرین، عربستان، آذربایجان، آمریکا و در واقع در سراسر بلاد عالم هستی فریاد رسایش بلند است و امروز این اراده انقلاب اسلامیست که حاکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام موسی پولادی عصر امروز در آیین گرامی داشت هفته دفاع مقدس در رودان با اشاره به حماسه عاشورا اظهار داشت: هدف یزید در صحرای کربلا نابودی اسلام بود اما هرگز به نتیجه نرسید چراکه امروز تمامی آزادی خواهان جهان سر سفره اسلام نشسته اند.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی نیز به چند دلیل علیه ایران اسلامی وارد شد، هدف استکبار جهانی و در واقع کفر در مقابل حق برای نابودی، توقف و محصور کردن انقلاب اسلامی در مرزهای جغرافیایی کشور بود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ما پیروز شدیم چراکه دشمنان قسم خورده انقلاب هرگز به اهداف خود نرسیده اند و امروز انقلاب اسلامی در یمن، سوریه، بحرین، عربستان، آذربایجان، آمریکا و در واقع در سراسر بلاد عالم هستی فریاد رسایش بلند است و امروز این اراده انقلاب اسلامیست که  حاکم است.

حجت الاسلام پولادی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایرانی در دنیا هر کجا اراده کند حرف انقلاب اسلامی را به کرسی خواهد نشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز فریاد رسای انقلاب اسلامی در سراسر عالم بلند است

امروز فریاد رسای انقلاب اسلامی در سراسر عالم بلند است