مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:152021-09-29اقتصادي

مدرسه تاریخی ظفر همدان تخریب شد/ دستکند سامن آماده بازدید گردشگران


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: مدرسه تاریخی ظفر که یکی از نقاط پرونده ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی مالمیر ظهر امروز در حاشیه افتتاح سفره خانه سنتی سنگی ورکانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سفره خانه با سرمایه گذاری 3 میلیارد تومان و تسهیلات 650 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: سفره خانه سنتی ورکانه در مساحت 562 مترمربع ساخته شده که به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای هفت نفر اشتغالزایی ایجاد می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان عنوان کرد: دو سال سخت گردشگری را با شیوع کرونا پشت سر گذاشتیم و هنرمندان صنایع دستی نیز از وضعیت کنونی گله مند هستند اما امیدواریم این صنعت به زودی به مسیر اصلی خود برگردد و آسیب وارد شده را جبران کند.

وی با بیان اینکه 16 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به فعالان صنعت گردشگری ارائه شده است گفت: ستاد کرونا در راستای استمهال در پرداخت مالیات و بازپرداخت تسهیلات مهلتی را برای صنعت گردشگری ایجاد کرد تا خسارات آنها جبران شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان عنوان کرد: با یک بازنگری اساسی می شد کمتر محدودیت ها را در کرونا برای گردشگری ضروری است و باید دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه تاریخی ظفر همدان تخریب شد/ دستکند سامن آماده بازدید گردشگران

مدرسه تاریخی ظفر همدان تخریب شد/ دستکند سامن آماده بازدید گردشگران