مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-29اقتصادي

تخصیص 413 میلیارد ریال تسهیلات ادوات کشاورزی به کردستان


مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات وزرات جهاد کشاورزی گفت: در طرح جهش تولید در دیم زارهای کردستان 999 دستگاه ادوات کشاورزی با تسهیلات 413 میلیارد ریال با نرخ 4 درصدبه استان کردستان تخصیص داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرامک عزیزکریمی ظهر امروز در جلسه ستاد کشت های پاییزه استان کردستان در سنندج اظهار کرد: استان کردستان سهم بزرگی در تولید گندم، علوفه تناوب در مزارع کشت شوند.

وی با تاکید براینکه باید به اصل تناوب و جایگاه هر محصول در مزارع آگاه باشیم، اظهار داشت: تا آنجایی که ممکن است باید آیش در مزارع به آیش سبز تبدیل شود و کردستان در این زمینه در کشور پیشتاز است.

عزیزکریمی گفت: در طرح جهش تولید 999 دستگاه ادوات کشاورزی با تسهیلات 413 میلیارد ریال با نرخ 4 درصد به استان کردستان تخصیص داده می شود.

مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات وزرات جهاد کشاورزی اظهار داشت: با همکاری ستاد اجرایی خوشبختانه کشاورزان می توانند تا سقف 100 میلیون تومان از تسهیلات کشاورزی بهره مند شوند.

وی افزود: بذر ماشک با همکاری معاونت امور زراعت تا کنون  و در مرحله اول 220 تن از خارج و 700 تن نیز در کشور تولید شده که به استان کردستان ارسال می شود.

عزیزکریمی در پایان گفت:کشت انتظاری بیشتر برای مناطق سرد و کشت پاییزه نیز برای مناطق معتدل توصیه می شود که کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 413 میلیارد ریال تسهیلات ادوات کشاورزی به کردستان

تخصیص 413 میلیارد ریال تسهیلات ادوات کشاورزی به کردستان