مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-29بين الملل

درخواست آمریکا از ریاض برای مشخص شدن وضعیت بن نایف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به گفته منابع خبری نهاد های قضایی آمریکا از عربستان سعودی خواسته اند تا به وضعیت و محل حضور محمد بن نایف ، - منابع خبری از درخواست نهاد های قضایی آمریکا از ریاض برای روشن شدن وضعیت محمد بن نایف ، ولی عهد سابق و محبوس خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به گفته منابع خبری نهاد های قضایی آمریکا از عربستان سعودی خواسته اند تا به وضعیت و محل حضور محمد بن نایف ، ولی عهد سابق این کشور که در زندان به سر می برد را روشن سازند.

به نوشته وبسایت سعودی لیکس، ماجرا از این قرار است که فردی به نام نادر ترکی الدوسری تاجر و سرمایه گذار عربستانی مقیم آمریکا در زمان، ولی عهدی محمد بن نایف قرارداد نفتی با دولت ریاض در خصوص پالایشگاهی در جزیره کاراییب امضاء کرده بود، اما با زندانی شدن بن نایف طرف سعودی به تعهدات خود عمل نکرده و اکنون الدوسری با شکایت علیه محمد بن نایف خواستار دریافت غرامت از دولت سعودی است.

از سوی دیگر الدوسری از کسی شکایت کرده است که هنوز مکان حضور او مشخص نیست و از این رو نهاد های رسمی قضایی در آمریکا در نامه ای از دولت سعودی خواسته اند تا اطلاعات شفافی از محل حضور محمد بن نایف و سرنوشت او ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آمریکا از ریاض برای مشخص شدن وضعیت بن نایف

درخواست آمریکا از ریاض برای مشخص شدن وضعیت بن نایف