مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:002021-09-29سياسي

سردار قریشی: در اوج تحریم ها در مقتدرترین شرایط هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سید قاسم قریشی ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: فرا رسیدن هفته دفاع مقدس فرصتی گران بها برای بازخوانی درس ها و تبیین فرهنگ ارزشمتد دفاع مقدس است و باید از این فرصت برای انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل جدید به مردمی دفاع مقدس تماما مردمی را رقم زد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش استان مرکزی در حماسه های دفاع مقدس بسیار چشمگیر و پررنگ است و رزمندگان استان در مقاطع مختلف جنگ تحمیلی خوش درخشیدند و در عرصه های گوناگون دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و خوشبختانه کارنامه استان مرکزی در دفاع مقدس قابل قبول است، چراکه در نقطه به نقطه جنگ تحمیلی شاهد دلاوری ها و مجاهدت های رزمندگان استان مرکزی هستیم.

قریشی ادامه داد: در بعد مهندسی جنگ استان مرکزی پیشتاز و حرف برای گفتن داشت و با اقدامات چشمگیری که انجام شد پیروزی های بزرگی در عملیات ها رقم خورد و امروز نقش استان در حماسه های دفاع مقدس باید برای نسل جوان بازگو شود.

وی با اشاره به اینکه سنگر سازان بی سنگر عنوان حکیمانه حضرت امام(ره) برای رزمندگان جهاد بود و رزمندگان جهاد به معنای واقعی کلمه حماسه آفرین شدند و علاوه بر اقدامات تخصصی با روحیه جهادی و شهادت طلبی در میدان های نبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار قریشی: در اوج تحریم ها در مقتدرترین شرایط هستیم

سردار قریشی: در اوج تحریم ها در مقتدرترین شرایط هستیم