مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-29بين الملل

واکنش پکن به درخواست واشنگتن از چین برای کاهش واردات نفت از ایران


وزارت امورخارجه چین در واکنش به برخی گزارش ها مبنی بر درخواست واشنگتن از پکن برای کاهش واردات نفت از ایران تاکید کرد که آمریکا می بایست دست از مجازات های فرا مرزی خود علیه اشخاص و کشورهای ثالث و اعمال قانون علیه آنها بردارد.

- وزارت امورخارجه چین در واکنش به برخی گزارش ها مبنی بر درخواست واشنگتن از پکن برای کاهش واردات نفت از ایران تاکید کرد که آمریکا می بایست دست از مجازات های فرا مرزی خود علیه اشخاص و کشورهای ثالث و اعمال قانون علیه آنها بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه گلوبال تایمز، سخنگوی وزارت امورخارجه چین در کنفرانس خبری هفتگی خود به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه ها مبنی بر اینکه واشنگتن از پکن خواسته است تا واردات نفت خود از ایران را کاهش دهد، واکنش نشان داد.

سخنگوی هووآ چان یینگ سخنگوی وزارت امورخارجه چین امروز (چهارشنبه) در پاسخ به سوالی درباره گزارش خبرگزاری رویترز در این باره تاکید کرد که همکاری های پکن با تهران در چارچوب قوانین و حقوق بین الملل است و آمریکا باید دخالت در امور دیگران را متوقف کند.

وی خاطر نشان کرد: موضع پکن درخصوص همکاری ایران و چین در زمینه های اقتصادی و تجاری، شفاف و اصولی بوده و این همکاری ها همواره بر مبنای قوانین و حقوق بین الملل انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پکن به درخواست واشنگتن از چین برای کاهش واردات نفت از ایران

واکنش پکن به درخواست واشنگتن از چین برای کاهش واردات نفت از ایران