مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-29حوادث

ملایر/ قتل سه عضو یک خانواده به خاطر ارثیه


اعضای یک خانواده که بر سر ارثیه و مسایل مالی دچار اختلاف بودند، در روز حادثه برای پایان دادن مشاجره گرد هم جمع می شوند که این اقدام منجر به بروز درگیری و استفاده یک عضو خانواده از سلاح گرم می شود.

- فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در استان همدان گفت: اختلاف خانوادگی بر سر ارثیه منجر به بروز درگیری و قتل سه عضو یک خانواده با استفاده از سلاح گرم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: متهم که جوانی 34 ساله است، پس از ارتکاب قتل خود را به پلیس شهرستان معرفی کرد.

وی تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه درگیری خانوادگی منجر به وقوع سه قتل در یکی از روستا های شهرستان ملایر شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: بر اساس بررسی های انجام شده، اعضای یک خانواده که بر سر ارثیه و مسایل مالی دچار اختلاف بودند، در روز حادثه برای پایان دادن مشاجره گرد هم جمع می شوند که این اقدام منجر به بروز درگیری و استفاده یک عضو خانواده از سلاح گرم می شود.

وی با اشاره به اینکه نامبرده در این حادثه هولناک 2 برادر و مادر خود را به قتل می رساند، گفت: فرد متهم (جوان 34 ساله) دراین حادثه با استفاده از سلاح شکاری فاقد مجوز و با شلیک سه گلوله مادر 72 ساله و برادران 49 و 51 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر/ قتل سه عضو یک خانواده به خاطر ارثیه

ملایر/ قتل سه عضو یک خانواده به خاطر ارثیه