مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 11:102021-09-29حوادث

شناسنامه ایمنی برای 2200 واحد صنعتی فارس صادر شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از صدور شناسه ایمنی برای 2200 واحد صنعتی فعال در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: این مهم امسال نیز به جدیدیت در حال انجام است تا بتوانیم برای تمام واحدهای صنعتی فعال شناسه ایمنی صادر کنیم.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از صدور شناسه ایمنی برای 2200 واحد صنعتی فعال در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: این مهم امسال نیز به جدیدیت در حال انجام است تا بتوانیم برای تمام واحدهای صنعتی فعال شناسه ایمنی صادر کنیم.

احد فتوحی چهارشنبه 7 مهرماه در آیین روز آتش نشانی در شیراز بیان کرد: نامگذاری روز آتش نشان بهانه ای است تا فداکاری ها و از خودگذشتگی های آتش نشانان خدوم و زحمت کشی را که با عشق و با همه وجود برای ارتقای ایمنی و ایجاد آسایش و رفاه مردم تلاش بی وقفه و شبانه روزی می کنند، ارج نهیم و با تمام وجود از تلاش های اثرگذار آنها قدردانی کنیم.

او با بیان اینکه یکی از ضرورت های مهم در شهرک های صنعتی پرداختن به موضوع ایمنی است، افزود: این مهم از اولویت های اصلی شرکت شهرک های صنعتی محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، فرهنگ سازی و آموزش، نظارت بر ایمنی واحدهای تولیدی و صنعتی و بهره گیری از ظرفیت واحدهای صنعتی از طریق ارتقای دوره های آموزش ایمنی وتوانمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه ایمنی برای 2200 واحد صنعتی فارس صادر شد

شناسنامه ایمنی برای 2200 واحد صنعتی فارس صادر شد