مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-29سياسي

دومین سفر نیکزاد و خبرهای خوب برای زلزله زدگان دنا+فیلم و عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن کشور در دومین سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از مناطق زلزله زده شهرستان دنا و شهر سی سخت بازدید کرد.

اسماعیل باقری رییس بنیاد مسکن استان و هیئت همراه در حال بازدید از روند ساخت و سازها و بازسازی در مناطق و محله های مختلف شهر زلزله زده سی سخت هستند.

  رییس بنیاد مسکن کشور در حاشیه این بازدید ضمن گفت وگو با مردم هدف از دومین سفر خود به مناطق زلزله زده شهر سی سخت را بررسی آخرین وضعیت بازسازی واحدهای آسیب دیده بر اثر وقوع زلزله 29 دی ماه سال 1399 و رفع موانع جهت تسریع در ساخت و سازها در این شهرستان ها اعلام کرد و گفت: با توجه به موقعیت جفرافیایی این منطقه و نزدیک شدن به فصل سرما و بازگشایی مدارس وظیفه خود دانستیم که تکمیل و بازسازی واحدهای خسارت دیده از زلزله در شهرستان دنا را در اولویت کاری این نهاد قرار دهیم.

وی گفت: خوشبختانه با اقداماتی که ستاد بازسازی بنیاد مسکن در این مناطق داشته تا کنون  اقداماتی خوبی صورت گرفته و امید است با حمایت دولت جدید و همکاری همه نهادهای مرتبط و مشارکت مردم شریف در این وقت باقی مانده بتوانیم گامهای موثرتری جهت تکمیل و ساکن شدن مردم در خانه های بازسازی شده در این مناطق برداریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین سفر نیکزاد و خبرهای خوب برای زلزله زدگان دنا+فیلم و عکس

دومین سفر نیکزاد و خبرهای خوب برای زلزله زدگان دنا+فیلم و عکس