مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-29سياسي

آغاز اجرای آزمایشی طرح مدیریت هوشمند کرونا از استان قزوین


دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به تحقق مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی از اجرای آزمایشی این طرح در استان قزوین از هفته آینده خبر داد.

- دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به تحقق مدیریت هوشمند محدودیت ها از اجرای آزمایشی این طرح در استان قزوین از هفته آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین ذوالفقاری در پایان جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا که امروز چهارشنبه با موضوع بررسی سکوی مدیریت هوشمند بیماری های همه گیر در محل وزارت کشور برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه بیماری کووید 19 طولانی شده است و هنوز هم کسی نمی تواند بگوید پایان این بیماری چه وقتی است و از سوی دیگر محدودیت ها برای این بیماری در حوزه های مختلف ظرف 19 ماه گذشته اعمال شده و مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است و همچنین تأکید رییس جمهور برای ارائه طرح تحولی مدیریت کرونا توسط دستگاه های مختلف، این سامانه طراحی شده است.

وی افزود: ما مدیریت هوشمند محدودیت ها را دنبال خواهیم کرد که ریسک کمتری داشته باشد و با بحثی که الان داریم، محدودیت فقط مشمول افرادی شود که دستورالعمل ها را رعایت نمی کنند؛ باید با ایجاد شرایط و سازوکار جدید، زمینه فعالیت هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای آزمایشی طرح مدیریت هوشمند کرونا از استان قزوین

آغاز اجرای آزمایشی طرح مدیریت هوشمند کرونا از استان قزوین