مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:252021-09-29سياسي

ساخت محور هشتجین – سرچم 30 درصد پیشرفت دارد


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساخت محور مواصلاتی هشتجین به سرچم با 30 درصد پیشرفت در حال انجام است.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساخت محور مواصلاتی هشتجین به سرچم با 30 درصد پیشرفت در حال انجام است.

میر غنی نظری 7 مهرماه در جریان بازدید از طرح ساخت محور مواصلاتی هشتجین – سرچم در جنوب استان اردبیل اظهار کرد: چهار کیلومتر از مسیر اصلی در مرحله آسفالت ریزی قرار گرفته که امیدواریم با همکاری راه و شهرسازی کیفی ترین آسفالت ریزی در این مسیر انجام شود.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه اجازه نمی دهیم تا منابع بیت المال به خاطر کارهای غیراستاندارد و بی کیفیت به هدر برود بلکه سعی بر این است تا عملیات بتن ریزی در پل ها، ابنیه ها و همچنین عملیات زیرسازی و روسازی با کیفیت و استاندارد مناسب به سرانجام برسد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص هشت میلیارد تومان اعتبار برای ادامه اجرای این پروژه خبر داد و گفت: پیمانکار 7.

5 کیلومتر از این مسیر را قبل از ورود به فصل سرما آماده آسفالت ریزی کرده و با مساعد بودن شرایط جوی انتظار می رود این فرآیند سرعت بیشتری بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت محور هشتجین – سرچم 30 درصد پیشرفت دارد

ساخت محور هشتجین – سرچم 30 درصد پیشرفت دارد