مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-29سياسي

تاخیر در برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان مازندران


اعضای نظام مهندسی ساختمان مازندران از تاخیر طولانی مدت در برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان مازندران خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، انتخابات نظام مهندسی ساختمان مازندران از صبح امروز همزمان با 6 استان دیگر قرار بود که برگزار شود.

انتخابات نظام مهندسی ساختمان در استان مازندران همزمان با استان های البرز، ایلام،خراسان رضوی،یزد و کهگلویه و بویر احمد برگزار می شود،همچنین انتخابات دو استان خراسان شمالی و کرمانشاه در روزهای گذشته برگزار شده است.

  اعضای نظام مهندسی ساختمان مازندران به خبرنگار فارس اطلاع دادند که انتخابات با تاخیر 5 ساعته آغاز شده و در  حال حاضر هم روند رای گیری بسیار کند است.

  در همین ارتباط محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار کرد: روند رای گیری در اوایل شروع بسیار کند بوده اما به مرور زمان بهتر می شود.

وی اضافه کرد: میزان استقبال از این انتخابات افزایش پیدا کرده است و همین موضوع تا حدودی دست اندرکاران برگزاری انتخابات را غافلگیر کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نظام مهندسی ساختمان مازندران40 هزار عضو دارد، بر اساس بررسی انجام شده همه افراد حاضر در انتخابات سابقه فعالیت در هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان مازندران

تاخیر در برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان مازندران