مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-29حوادث

آتش نشانی یعنی هر لحظه خطر/11 سال پیگیری بی نتیجه آتش نشانان مهریز


مسئول آتش نشانی باغشهر تاریخی مهریز از 11 سال پیگیری و نامه نگاری بی نتیجه با مسئولان جهت تامین خودروی پیشرو برای تنها ایستگاه شهرستان به رغم تعدد روستاها و گستردگی شهرستان و سطح پوشش 92 کیلومتری جاده ترانزیتی شمال - جنوب کشور توسط آن گلایه می کند.

- ایسنا/یزد مسئول آتش نشانی باغشهر تاریخی مهریز از 11 سال پیگیری و نامه نگاری بی نتیجه با مسئولان جهت تامین خودروی پیشرو برای تنها ایستگاه شهرستان به رغم تعدد روستاها و گستردگی شهرستان و سطح پوشش 92 کیلومتری جاده ترانزیتی شمال - جنوب کشور توسط آن گلایه می کند.

سید محمدحسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا می گوید: از ابتدای امسال تاکنون 555 ماموریت از سوی آتش نشانی شهرستان با اعزام 800 نفر نیروی آتش نشان به محل حوادث ثبت شده که بیشتر این مواد با فراوانی 97 مورد مربوط به حوادث امداد و نجات از جمله تصادفات جاده ای و نجات از چاه بوده است.

وی اضافه می کند: 80 مورد از ماموریت های این مدت نیز مربوط به آتش سوزی، 22 مورد کنترل ایمنی ساختمان، 32 مورد دفع حیوانات موذی و 25 مورد آتش سوزی زباله بوده است.

حسینی از فعالیت 13 آتش نشان در مهریز و وجود شش دستگاه خودرو در آتش نشانی در تنها ایستگاه این شهرستان خبر می دهد و می گوید:البته در عمل تنها دو دستگاه خوروی آتش نشانی کارایی لازم برای اطفای حریق را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی یعنی هر لحظه خطر/11 سال پیگیری بی نتیجه آتش نشانان مهریز

آتش نشانی یعنی هر لحظه خطر/11 سال پیگیری بی نتیجه آتش نشانان مهریز