مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-29اقتصادي

174 واحد در بخش صنعت کردستان تعطیل است


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کردستان گفت: درحال حاضر 950 واحد تولیدی در بخش صنعت استان کردستان وجود دارد که 770 واحد آن فعال و 174 واحد تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی پیش از ظهر امروز در همایش پایش واحدهای راکد و نیمه فعال استان برای بازگشت به چرخه تولید که در سالن جلسات سازمان صمت استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: درحال حاضر 950 واحد تولیدی در استان کردستان وجود دارد که 174 واحد آن تعطیل است.

وی افزود:باید واحدهای تولیدی را که به کمک دولت، بانک و دستگاه های دولتی نیاز دارند شناسایی و برای راه اندازی آن ها تلاش کرد.

دره وزمی بابیان اینکه صاحبان برخی واحدهای تولیدی واحد خود را رها کرده و هیچ گونه تولیدی ندارند، بیان کرد: واحدی رهاشده ای که بهره بردار اشتیاقی به راه اندازی واحد نداشته و درعین حال هیچ گونه توجیه اقتصادی ندارد، باید جزو آمار واحدهای تولیدی حتی تعطیل هم محسوب نشود.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کردستان یادآور شد: باید روی واحد تولیدی که بازار مصرف داشته و بهره بردار بازاریابی خوبی برای محصول خود مهیا کرده تمرکز کنیم.

پایش واحدهای صنعتی راکد در کردستان وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به دنبال شناسایی و تفکیک واحدهای تولیدی فعال و نیمه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

174 واحد در بخش صنعت کردستان تعطیل است

174 واحد در بخش صنعت کردستان تعطیل است