مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-29حوادث

بازدید سرزده وزیر کشور از یکی از ایستگاه های آتش نشانی تهران


همزمان با هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی و برای نخستین بار وزیر کشور به طور سر زده از ایستگاه میدان حسن آباد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بازدید کرد.

- همزمان با هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی و برای نخستین بار وزیر کشور به طور سر زده از ایستگاه میدان حسن آباد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در این بازدید، روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان کشور و همچنین پرسنل ایستگاه آتش نشانی میدان حسن آباد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تبریک گفت و برای آنان در ایفای وظایف و مسئولیت های خطیر تامین ایمنی شهر و سلامت شهروندان در برابر حوادث آرزوی موفقیت روزافزون و سلامتی نمود.

در جریان این بازدید که جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریها هم حضور داشت، توضیحاتی در خصوص اقدامات و برنامه های وزارت کشور و شهرداری تهران در زمینه تقویت و ساماندهی وضعیت آتش نشانی ها از جمله تهیه و تقدیم لایحه مدیریت یکپارچه ایمنی و آتش نشانی، تامین منابع و اعتبارات مورد نیاز در قانون بودجه سال 1400، نحوه امداد رسانی و تجهیزات و ماشین آلات موجود و مورد نیاز و آموزش و توانمند سازی منابع انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده وزیر کشور از یکی از ایستگاه های آتش نشانی تهران

بازدید سرزده وزیر کشور از یکی از ایستگاه های آتش نشانی تهران