مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-29بين الملل

بنت موضع دولتش درباره تبادل اسرا با فلسطین را اعلام کرد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد، جنبش مقاومت فلسطین حماس خواستار آزادی صدها اسیر در معامله تبادل اسراء شده است اما او با چنین اقدامی مخالفت می کند همانطور که قبلاً با آن مخالفت کرد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد، جنبش مقاومت فلسطین "حماس" خواستار آزادی صدها اسیر در معامله تبادل اسراء شده است اما او با چنین اقدامی مخالفت می کند همانطور که قبلاً با آن مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد، این پرونده در سطوح سیاسی و نظامی مطرح شده است.

نفتالی بنت اتهامات یارون بلوم، هماهنگ کننده امور اسراء و مفقود شدگان اسراییلی مبنی بر اینکه او بدون اینک اقدامی به خاطر بازگرداندن سربازان اسراییلی بازداشت نزد حماس کند، اموالی را به صورت رایگان دریافت کرده، را رد کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود، بلوم سخت در تلاش است تا هدار گولدن، اورون شاؤول ، ابرا منگیستو و هشام السید را بازگرداند.

وی همچنین گفت، در جریان نشست خود با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل مسأله اسراء و مفقود شدگان مورد بررسی قرار گرفت.

نفتالی بنت تصریح کرد: به گوترش گفتم هدار گولدن در جریان آتش بس اعلام شده توسط سازمان ملل متحد ربوده شده است و در نتیجه وظیفه او به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنت موضع دولتش درباره تبادل اسرا با فلسطین را اعلام کرد

بنت موضع دولتش درباره تبادل اسرا با فلسطین را اعلام کرد