مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-29اجتماعي

جمع آوری معتادین متجاهر در البرز


دیروز با همکاری نیروی انتظامی 100 معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شده و فردا نیز 100 نفر دیگر به این تعداد اضافه می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: دیروز با همکاری نیروی انتظامی 100 معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شده و فردا نیز 100 نفر دیگر به این تعداد اضافه می شود.

اسدالله حیدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در خصوص حضور معتادین متجاهر در سطح شهرهای استان اظهار کرد: بالاخره بعد از سال ها انتظار اردوگاه ماده 16 استان البرز در اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این اردوگاه با هدف ساماندهی معتادین متجاهر استان راه اندازی شده و به زودی نتایج فعالیت آن در جمع آوری معتادانی که با حضور در سطح شهر، باعث دغدغه و نگرانی شهروندان می شوند؛ ملموس خواهد شد.

وی افزود: دیروز با همکاری نیروی انتظامی 100 معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شده و فردا نیز 100 نفر دیگر به این تعداد اضافه می شود.

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: اردوگاه ماده 16 البرز در مجموع 500 نفر ظرفیت دارد که به تدریج با معتادین متجاهر استان در آن جای می گیرند.

حیدری تاکید کرد: بهزیستی اعضاء تیم غربالگری خود مرکب از پزشک، روانشناس، مددکار اجتماعی، نیروهای بهداشتی و روانپزشک را به منظور غربال افراد در این مرکز مستقر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادین متجاهر در البرز

جمع آوری معتادین متجاهر در البرز