مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-29سياسي

هویت تاریخی بوشهر در ورطه فراموشی/ خانه مشروطه یا خانه مخروبه!؟


بعد از گذشت 7 سال که قرار بود خانه مشروطه بوشهر به بهره برداری برسد شاهدیم که جز خرابه در این ساختمان چیز دیگری دیده نمی شود.

- خبرگزاری فارس - بوشهر، سینا ناجی: بعد از گذشت 7 سال که قرار بود خانه مشروطه بوشهر به بهره برداری برسد شاهد این هستیم که جز خرابه در این ساختمان چیز دیگری دیده نمی شود.

در دی ماه سال 1390، فضل الله توسلی شهردار وقت بوشهر از بازسازی این اثر تاریخی خبر داد، کارکنان و مسؤولان شهرداری بوشهر به همراه رییس بنیاد ایرانشناسی در بازدید از خانه سید مرتضی علم الهدی اهرمی قول مرمت و بازسازی این بنا را دادند و گفتند این خانه به موزه مشروطیت تبدیل می شود و بخشی از هزینه های مرمت و بازسازی این بنا از طریق شهرداری بوشهر تامین خواهد شد.

در 14 مرداد ماه سال 1391 به مناسبت سالروز صدور فرمان مشروطیت در آیینی با حضور مسؤولان محلی عملیات بازسازی منزل سید مرتضی علم الهدی به عنوان سومین خانه مشروطه ایران با همکاری شهرداری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بندر بوشهر آغاز شد.

در تیر ماه سال 1393، اصغر گورکی، یکی از اعضای شورای شهر در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا اظهار داشت: خانه مشروطیت بوشهر سومین خانه مشروطیت در ایران است که شهرداری بوشهر با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کار مرمت و بازسازی آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت تاریخی بوشهر در ورطه فراموشی/ خانه مشروطه یا خانه مخروبه!؟

هویت تاریخی بوشهر در ورطه فراموشی/ خانه مشروطه یا خانه مخروبه!؟