مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-29اقتصادي

مجهز شدن آتش نشانی یاسوج طی 4 سال اخیر/ وقتی شرایط با گذشته قابل قیاس نیست!


آتش نشانی طی 4 سال اخیر مجهز شده و قابل مقایسه با گذشته نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نستهن مقدم با تبریک روز آتش نشان گفت: شهرداری یاسوج 3 پایگاه آتش نشانی در سطح استان دارد و یک ساختمان خیرساز که به یاد مرحوم بارون زاده در حال احداث است و طبق برنامه ریزی در فصل پاییز در اختیار آتش نشانی قرار می گیرد.

شهردار یاسوج با اشاره به توجه به آتش نشانی طی 4 سال اخیر گفت: دو دستگاه خودروی پیش رو برای آتش نشانی خریداری و تعمیر یک دستگاه ماشین سنگین در اصفهان انجام گرفت.

وی با اشاره به مجهز شدن آتش نشانی طی همین مدت گفت: آتش نشانی قابل مقایسه با گذشته نیست و شهرداری در همه عملیات ها با کمترین زمان ممکن حضور پیدا کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در برخی تجهیزات و زیرساخت ها در مضیقه است، افزود: آتش نشانی در موارد مختلفی از جمله غرق شدگی عملیات انجام می دهد و حتی در سایر شهرستان ها هم آتش نشانی یاسوج همکاری و کمک لازم را انجام می دهند.

مقدم با اشاره به اینکه هفتم مهر ماه روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح  است، گفت: بی شک با رشد و توسعه شهرها و گسترش تکنولوژی خطرات بیشتری شهروندان را تهدید می کند و زمانی مردم یک جامعه با آرامش به زندگی می پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجهز شدن آتش نشانی یاسوج طی 4 سال اخیر/ وقتی شرایط با گذشته قابل قیاس نیست!

مجهز شدن آتش نشانی یاسوج طی 4 سال اخیر/ وقتی شرایط با گذشته قابل قیاس نیست!