مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-29سياسي

سطح تلاوت قرآن در کشور دچار افت شده است


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سطح تلاوت قرآن در کشور دچار افت شده و این حاکی از آن بوده که عقبه آموزشی ما درست نبوده است.

- ، مهدی قره شیخلو صبح چهارشنبه در جمع مدیران موسسات قرآنی دستگاه های فرهنگی استان اظهار کرد: شفاف سازی وظایف قرآنی اوقاف در دستور کار بوده و تلاش بر این است که به سراغ محورهای برویم که در آن تداخل و موازی کاری کمتری وجود دارد.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: 40 سال اوقاف مسابقات قرانی برگزار می کند و امسال هم چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری و سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن را برنامه ریزی کردیم.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم سطح مسابقات شهرستانی و استان ها را ارتقا دهیم ولی هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و در دو سال اخیر توفیقات خوبی حاصل شده است.

قره شیخلو اضافه کرد: مبحث دیگر ساماندهی بخش داوران است که سال ها از آن غفلت شده بود و این طرح در سال گذشته اجرا و دومین دوره آن هم از هفته آینده آغاز می شود تا استانداردی برای گزینش و عملکرد و اجرای داوران تعریف شود.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: وظیفه ستاد عالی نظارت مسابقات کشوری را بر عهده داریم و کمک می کنیم کیفیت مسابقات با هدف ارتقاء آموزشی در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح تلاوت قرآن در کشور دچار افت شده است

سطح تلاوت قرآن در کشور دچار افت شده است