مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-29اقتصادي

ماجرای زیرزمین ساختمان بورس


بورس ایران که یکی از خبرسازترین مراکز اقتصادی دو سال گذشته ایران بوده و در این مدت بارها به عنوان محل اصلی جبران کسری بودجه دولت هم مورد اتهام قرار گرفته بود، - حالا با یک خبر عجیب دیگر حاشیه ساز شد؛ کشف چندین ماینر استخراج رمزارز آن هم در زیرزمین ساختمان این سازمان.

داستان به حدی عجیب بود که یکی، دو روز اول چندان مورد توجه رسانه های رسمی و مسئولان قرار نگرفت؛ اما هرچه گذشت این خبر رنگ وبوی جدی تری به خود گرفت و حالا کار به توضیح و اطلاعیه هم رسیده است.

اخبار تازه از روند اطلاعیه ها البته به گونه ای است که بخشی از خبر را تایید می کند؛ هرچند درباره جزییات توضیحات متفاوتی ارائه می دهند.

تا اینجای کار حالا می توان به قطعیت گفت در زمانی نامشخص که درباره آن اختلاف وجود دارد، چندین دستگاه استخراج رمزارز در ساختمان مرکزی بورس ایران وجود داشته که البته درباره زمان دقیق آن و همچنین تعداد ماینرها یا هدف اصلی این کار اختلاف نظر وجود دارد.

در ادامه به جزییات این خبر حاشیه ساز و همچنین روایت های مختلف پرداخته می شود.

قصه از کجا آغاز شد؟ در چند روز گذشته اخباری ضدونقیض و البته از منابع نه چندان معتبر از کشف چندین ماینر در زیرزمین ساختمان اصلی سازمان بورس ایران حکایت داشت که البته این اخبار ضدونقیض با ورود مسئولان کم کم رنگ و بوی واقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای زیرزمین ساختمان بورس

ماجرای زیرزمین ساختمان بورس