مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-29اقتصادي

صادرات 790 هزار تن کالا از پایانه های مرزی شمال سیستان وبلوچستان


معاون حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از صادرات 791 هزار و 83 تن کالا توسط 34 هزار و 567 دستگاه کامیون از پایانه های مرزی «میرجاوه» و «میلک» در 6 ماهه سال جاری خبر داد.

- زاهدان - معاون حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از صادرات 791 هزار و 83 تن کالا توسط 34 هزار و 567 دستگاه کامیون از پایانه های مرزی میرجاوه و میلک در 6 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری با بیان اینکه 449 هزار و 422 تن کالا در این مدت از طریق پایانه مرزی میرجاوه و 341 هزارو 661 تن کالا از طریق پایانه مرزی میلک صادرشده است، اظهار داشت: گاز مایع، هیدروکربن، قیر، بنزین، گازوییل و تره بار عمده کالاهای صادراتی این مدت استان را تشکیل می دهند.

وی مجاورت این استان با منطقه ژئوپولیتیک خلیج فارس و آب های بین المللی، همسایگی با کشورهای پاکستان و افغانستان، همجواری با حوزه شبه قاره هند و همچنین امکانات بالقوه اقتصادی و ترانزیتی از جمله پایانه های مرزی موجب ایجاد موقعیت تجارت فرامرزی ممتاز برای استان شده است به طوری که با وجود شیوع ویروس کرونا شاهد رونق مرزها هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان مجموع ترانزیت از پایانه های مرزی میرجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 790 هزار تن کالا از پایانه های مرزی شمال سیستان وبلوچستان

صادرات 790 هزار تن کالا از پایانه های مرزی شمال سیستان وبلوچستان